Diferența dintre bannerele indoor și cele outdoor

Diferența dintre bannerele indoor și cele outdoor

Diferența dintre bannerele indoor și cele outdoor

Bannerele sunt produse foarte populare deoarece se potrivesc în diferite scopuri. De la mici expoziții la întâlniri mari, bannerele sunt ușor de observat și există o mulțime de informații care pot fi afișate pe ele.

Elementele unui banner de calitate

Înainte de a ajunge la tipărirea de bannere, există câteva elemente pe care să le păstrați în minte. De exemplu:
  • Tipul fontului: Utilizați un font curat care poate fi citit de la distanță
  • Paleta de culori: Alegeți culorile „ușor de citit” amicale, făcând distribuția elementelor inteligente
  • Informația: oferă informații scurte și dulci-concise

Este foarte important să vă gândiți la locația banner-ului dorit înainte de a alege un design final. De exemplu, dacă aveți nevoie de un banner în aer liber și alegeți culori luminoase pentru acesta, este posibil să fie greu de citit în lumina soarelui.

Un alt pas critic, gândiți-vă la audiența pe care încercați să o atingeți și unde să faceți acest lucru. Nu este vorba doar de a crea un design atrăgător, ci de a crea unul pe care publicul potrivit le-ar întoarce.

În cele din urmă, adăugați întotdeauna un apel la acțiune (CTA). Ceea ce înseamnă, lasă un potențial de instruire pe care clienții îl pot urma. Ca o invitație de a vă urmări pe social media, un număr de telefon pentru a solicita informații suplimentare sau locul unde vă pot găsi produsele. Odată ce toate elementele de bază sunt acoperite, este timpul ca bannerul să fie pregătit pentru imprimare.

Imprimarea bannerelor interioare și exterioarediferența dintre bannerele indoor și cele outdoor

Materialul rezistent vine cu un fundal alb, pe care îl puteți imprima cu ușurință. Bannerele interioare nu trebuie să se confrunte cu condiții meteorologice în schimbare și nici nu se confruntă cu deteriorarea provocată de UV. Pentru exterior, există vinil negru, care este mai potrivit pentru a face față unor elemente incontrolabile cum ar fi vântul, ploaia și lumina soarelui. Un vinil negru este, de asemenea, o alegere bună dacă bannerul trebuie plasat în fața unei ferestre și sub raze solare directe.

O altă problemă despre bannerele de interior / exterior este vizibilitatea. Vestea bună este că există o mulțime de dimensiuni standard pentru a alege și nu este neobișnuit să ceri dimensiuni personalizate. Bannerele interioare variază de la 8 „x8” la 59.5 „x100”, ce ar trebui să se potrivească dintr-o fereastră într-un spațiu expozițional mare. Bannerele de exterior, pe de altă parte, depind de materialul pe care îl urmați. Pot ajunge și la 16’x150 ‘, și ochiurile de bannere de până la 150 „x24”.

Opțiuni banner indoor

Un banner interior poate fi folosit destul de mult. De la decorarea unui spațiu gol, la afișarea unui meniu unic, acestea pot fi realizate cu un banner de dimensiuni personalizate. Cel mai important lucru este că acestea sunt ușor de eliminat sau de mutat. Perfect pentru restaurante pop-up, evenimente corporate, petreceri private sau elemente simple de branding.

Opțiuni banner outdoor

Sunt mai multe de gândit la bannere în aer liber decât la cele de interior. Luați bannere mesh ca exemplu, sunt fabricate din vinil puternic perforat și capabile să reziste tuturor condițiilor de vânt. Aceste bannere nu compromit calitatea imprimării și sunt la fel de mari ca 10’X30 ‘. Toate bannerele în aer liber sunt recomandate a fi prevăzute cu garnituri, stâlpi sau bride sudate.

Puteți lua în considerare, de asemenea, bannerele negre din vinil, care blochează complet lumina soarelui și sunt foarte rezistente.

Bannerele din exterior fac mai mult decât decorul unui loc, sunt menite să conducă oamenii într-un magazin sau să motiveze o anumită acțiune. Ele sunt instrumente puternice pentru publicitatea locală și identificarea afacerilor.

Prezentarea mărcii dvs.

Indiferent dacă mergeți pentru o opțiune de interior sau exterior, accentul principal trebuie să fie întotdeauna să vă afișați marca în mod pozitiv. Amintiți-vă de elementele de bază ale publicității tipărite, cum ar fi afișarea corespunzătoare a logo-ului, culorile și imaginile corporative, mesajul direct înainte și calitatea imprimării.

Luați câteva minute pentru a parcurge secțiunea noastra de bannere și începeți să planificați următoarea campanie de tipărire.

[huge_it_forms id=”8″]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

6 + ten =