7 Sfaturi privind informațiile pe care să le puneți pe cartea dvs. de vizită

Design Carti de Vizita

O carte de vizită bună nu este doar un instrument care vă oferă informații prospecte, ci o oportunitate de a vă conecta cu o perspectivă nouă la nivel personal. Din acest motiv, cărțile de vizită bune nu vor fi înlocuite niciodată cu niciunul dintre instrumentele de rețea digitală de care dispunem, deoarece instrumentele digitale nu au factorul uman al ecuației.

O carte de vizită bună este o extensie a mărcii dvs. care transmite informațiile corecte despre cine sunteți și ce faceți într-un mod memorabil, puternic și semnificativ.

Începeți cu un șablon de carte de afaceri de înaltă calitate sau un design personalizat, care vă oferă fundația potrivită pentru a construi. Cu un design bun în mână, atunci trebuie să-l personalizați – adăugând detalii cheie pe cartela dvs.

Deci ce informații ar trebui să fie pe o carte de vizită?

Iată câteva sfaturi despre cărțile de vizită pe care le puteți folosi pentru a vă transforma cărțile de vizită dintr-o bucată de hârtie pe care oamenii o aruncă în coșul de gunoi imediat ce ajung acasă, la un agent de legătură puternic care atrage prospectele afacerii dvs. ca acele la un magnet.

1. Logo și slogan

Înainte de a vă gândi chiar ce informații se referă la cardurile dvs. de vizită, trebuie să vă asigurați că includeți logo-ul și sloganul. Ca extensie a mărcii dvs., cartea dvs. de vizită trebuie să transmită perspectivelor identitatea afacerii dvs. (prin forme, culori și cuvinte pe care le prezintă).

Oricine va ține cartea dvs. de vizită între degete ar trebui să poată identifica marca dvs. și să recunoască instantaneu oriunde ar putea să vadă și în viitor, fie că este vorba de site-ul dvs., de portofoliul dvs., de buletinul informativ sau de magazinul dvs. sau studio.

2. Numele și titlul funcției de serviciu

Pare evident, nu-i așa? Dar ai fi surprins de cât de mulți oameni fac asta greșit. Mai întâi numele. Dacă numele dvs. este Cătălin, dar preferați să fiți numit Cătă, puneți-l pe cardul dvs., nu pe cel anterior. O carte de vizită nu este menită să furnizeze informații genealogice, ci să vă prezinte persoane care ar putea fi interesate să vorbească cu dvs. Introduceți-vă cum doriți să fiți chemat pentru a evita reintroducerea incomodă mai târziu.

Cum rămâne cu titlul postului tău? În calitate de freelancer, antreprenor sau proprietar de mici afaceri, purtați probabil mai multe pălării în afacerea dvs. Pe care notezi pe cărțile de vizită? Folosiți-o pe cea care descrie principala funcție a dvs. în funcția de business în cazul în care se pot angaja perspectivele de lucru pe care le puteți angaja.

3. Informații de contact

Prin natura lor de a fi transmise din mână în mână (de preferință în timp ce faceți contact vizual), cărțile de vizită creează o legătură personală între dvs. și perspective. Nu doriți să întrerupeți această conexiune furnizând prospect un e-mail generic info@numedomeniu.com sau o linie telefonică generală în care trebuie să treacă printr-un meniu digital și trei operatori diferiți înainte de a vă ajunge.

În celălalt capăt al spectrului, totuși, nu doriți să mergeți la fel de personal ca să vă dați numărul casei în care dvs. de 5 ani ați putea răspunde la telefon sau adresa dvs. de e-mail personală găzduită @ gmail.com. E pur și simplu neprofesional.

contact carti de vizita

Oferiți-vă întotdeauna informațiile dvs. de contact direct ca pe un profesionist, mai degrabă decât o afacere, păstrând în același timp informațiile dvs. personale private.

Ar trebui să includeți o adresă fizică? Numai dacă aveți un magazin sau un studio a cărui locație fizică este crucială pentru a face afaceri.

4. Site-ul dvs., dar nu pagina dvs. de pornire

Care este scopul introducerii adresei dvs. web pe cardurile dvs. de vizită? Nu doar pentru a arăta oamenilor pe care le aveți. Asta e aproape o dată în aceste zile. Sperăm că perspectivele interesate vor fi atât de impresionate de cărțile dvs. de vizită, încât, de îndată ce ajung acasă, vor introduce site-ul dvs. în browserele lor pentru a afla mai multe despre dvs. De ce să nu le trimiteți la o pagină cu acest scop?

Creați o pagină cu un mesaj primitor sau înregistrați un videoclip introductiv scurt și distractiv în care oamenii ajung să vă cunoască mai bine și să înțeleagă cum îi puteți ajuta. Oferiți-le o ofertă specială pentru aceștia sau aveți un mic bonus pe care îl pot descărca ca și cum vă mulțumesc pentru că v-ați conectat. Pe scurt, trimiteți perspective către o pagină care aprofundează conexiunea pe care ați creat-o personal cu dvs. în timp ce vă dați cardul.

Un ultim sfat pro: Faceți URL-ul site-ului dvs. ceva foarte scurt și ușor de scris. Nimeni nu va merge acasă și va scrie o adresă web de 3 linii. Păstrați-l simplu și intrigant și aveți o șansă mai mare de a atrage oamenii înăuntru.

5. Profiluri social media

Includeți profilurile media sociale pe cartea dvs. de vizită. Dar nu toate. Canalele social media au devenit părți indispensabile ale afacerilor tradiționale și virtuale. Dacă nu sunteți pe social media, nu existați în ochii clienților dvs. literalmente.

informatii de contact carti de vizita

Asta nu înseamnă însă că trebuie să listați toate cele 8 sau oricât de multe conturi sociale pe care le aveți pe cartea dvs. de vizită. Mai întâi de toate, din cauza regulii de proiectare simplă de la Sfatul 6 care urmează. În al doilea rând, doriți să oferiți perspectivelor oportunitatea de a vă conecta, nu să le copleșiți cu prezența voastră.

De exemplu, dacă sunteți fotograf sau videographer cu un cont Instagram activ, listați acest lucru. Dacă sunteți un designer grafic cu multe influențe asupra lui Behance, trimiteți oameni acolo. Dacă sunteți un proprietar de afaceri cu o prezență textuală puternică și urmăriți pe canale precum media, promovați-l. Afișați cele mai puternice profiluri, nu doar oricare dintre profilurile dvs. sociale.

6. Spațiul alb

Da, spațiul alb este atât de important încât devine propriul sfat pe listă. Amintiți-vă, punctul de vedere al cărților de vizită nu este să copleșească perspectivele, ci să le invitați să se conecteze cu dvs. Și dezordinea nu invită pe nimeni.

Spațiul alb nu trebuie să aibă culoarea „alb”, desigur. Pur și simplu înseamnă că trebuie să existe un spațiu gol pe cartea dvs. pentru ca informațiile (și perspectiva dvs. privitoare la acestea) să respire cu ușurință.

7. Creativitate

Sfatul final este sfârșitul tuturor și sfatul sfânt al desenelor cărților de vizită. Toate sfaturile de mai sus se încadrează în categoria sfaturilor practice pentru obținerea celor mai bune rezultate.

Trebuie să deveniți creativ cu prezentarea dvs. într-un mod care vă exprimă!

Afișați oamenilor ceea ce faceți prin intermediul designului cărții dvs. de vizită, mai degrabă decât să le spuneți pur și simplu prin intermediul postului dvs. de angajare. Dacă vă aflați în industria muzicală, de exemplu, puteți utiliza o carte de vizită proiectată ca o placă turnantă digitală sau un șablon clasic de pian în funcție de modul în care faceți muzica.

Fă-i să râdă, să-i intrigi, să-i umple golurile. Creați-vă creativitatea. Și dacă nu vă puteți gândi la idei bune pentru cărțile personalizate, nu vă faceți griji. Puteți obține întotdeauna un designer de cărți de vizită pentru a vă ajuta să creați ceva unic și personalizat.

carti de vizita elephantmedia

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

two × 1 =