Roll-Up Banner – 5 Sfaturi Utile de Design

banner roll-up

banner roll-up     

Bannere Roll-Up, cunoscute și sub numele de bannere cu role sau bannere trase, reprezintă o resursă importantă pentru orice exponat care dorește să se remarce la o expoziție sau la o expoziție comercială.

Acestea pot fi, de asemenea, folosite pentru a avea un impact mare în magazin sau în locul dvs. de afaceri. Obținerea designului și a informațiilor potrivite pe banner-ul dvs. este atât de importantă în ceea ce privește generarea unui impact. O modalitate de a vă asigura că bannerul Roll Up va avea un impact este să obțineți design-ul potrivit.

Un banner roll-up trebuie tratat ca orice altă parte a strategiei dvs. de marketing. Ar trebui să i se acorde aceeași atenție ca un anunț de ziar, un prospect de promovare sau un anunț care va fi plasat pe televizor sau pe radio. Este o modalitate de a vă promova marca și produsul sau serviciile pentru o audiență captivă, astfel încât este important ca designul dvs. să fie eficient în obținerea mesajului dorit. Ne-am uitat recent la 7 avantaje ale bannerelor roll-up și una dintre acestea a fost abilitatea de a vă lua mesajul la drum. Un banner roll-up bun vă va face să observați și să trimiteți mesajul potrivit dacă este proiectat eficient.

Mai jos găsiți 5 sfaturi pentru a crea un banner roll up eficient:

1. Mențineți logo-ul dvs. în partea de sus:

Utilizați partea de sus a standului pentru a afișa sigla companiei și mesajul de bază. Este important să aveți mesajul principal la nivel de ochi, deci dacă acesta este sloganul dvs. de companie, o imagine a unui produs sau site-ul dvs., puneți-l la nivelul cel mai probabil de a atrage atenția cuiva în timp ce trece pe lângă ea.

roll-up banner ieftin

 

2. Gândiți-vă din stânga la dreapta:

consumatorii sunt obișnuiți să citească de sus în jos și de la stânga la dreapta, așa că amintiți-vă acest lucru atunci când completați bannerul cu informații. 

De asemenea, este important să includeți informații relevante și să păstrați cuvintele la un nivel minim.

Amintiți-vă că mai multe informații pot fi întotdeauna furnizate de echipa de vânzări sau de broșurile, pliantele și cardurile asociate.

roll-up pret

 

3. Imaginile:

Dacă aveți de gând să includeți orice imagini pe roll-up, în special imagini de produs, asigurați-vă că acestea sunt de înaltă calitate. Acestea ar trebui să fie cel puțin 300 dpi și salvate ca CMYK gata pentru imprimare. Nu luați o imagine direct de pe un site web și creați-o în design, deoarece va fi de calitate slabă și salvată ca RGB. Amintiți-vă că încercați să captați atenția oamenilor și să îi atrageți spre produsele dvs.

roll-up banner buzau pret

 

4. Culorile:

Lasă culoarea să fie prietenul tău când îți proiectezi banner roll-up. Culorile vă pot ajuta să ieșiți la o expoziție, dar trebuie să vă legați și să lucrați bine cu culorile corporațiilor existente și bineînțeles cu sigla. 

De asemenea, este important să țineți cont de impactul culorii de fond a ruloului dvs. în raport cu textul și imaginile. Toate imaginile și textul trebuie să fie clare și ușor de citit pe standul dvs. 

Culorile luminoase, cum ar fi roșu și portocaliu, pot atrage cu adevărat atenția, dar nu uitați să evitați folosirea împreună a galbenului și a albului, deoarece va fi cu adevărat greu să afli orice informație, în special de la distanță.

roll up ieftin

 

5. Detaliile de contact:

Un ultim lucru pe care trebuie să-l amintiți atunci când vă proiectați roll-up banner-ul sunt detaliile dvs. de contact. Acest lucru este deosebit de important pentru o expoziție în care este posibil să nu discutați cu toți participanții. Detaliile de contact vor oferi vizitatorilor informații despre cum să vă contacteze cel mai bine dacă ar dori să beneficieze de serviciile dvs. sau să afle mai multe despre un produs. Includeți site-ul dvs. web, numărul de contact și adresa de e-mail (sau cel puțin una dintre acestea). O adresă de companie și un canal social media precum Twitter și Facebook pot fi, de asemenea, folosite pentru a oferi clienților un alt canal care să vă contacteze. Detaliile de contact sunt adesea cel mai bine plasate în partea de jos a unui stand de banner, dar trebuie să fie clare pentru a fi citite și ușor de găsit.

Cere oferta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

one × one =